FANDOM

Carey W. Barber (ur. 4 lipca 1905 roku w Wiltshire w Wielkiej Brytanii, zm. 8 kwietnia 2007 roku w Nowym Jorku) – był członkiem Ciała Kierowniczego Świadków Jehowy.

Carey W. Barber został ochrzczony w 1921 roku w Winnipeg w Kanadzie. W 1923 roku, wraz ze swoim bliźniaczym bratem, Normanem, przeniósł się do nowojorskiej dzielnicy Brooklyn. Pracował tam jako wolontariusz w powstającej wówczas drukarni Towarzystwa Strażnica. Otrzymał przydział do obsługi prasy drukarskiej. Następnie usługiwał w Dziale Służby, koncentrując się na sprawach świadczenia w USA. W 1948 roku został kaznodzieją podróżującym w zachodniej części USA. Był studentem 26 klasy Biblijnej Szkoły Strażnicy – Gilead. Tam też poznał przyszłą żonę, kanadyjkę Sydney Lee Brewer. Przez 20 lat współpracowali razem odwiedzając zbory w USA. Był nadzorcą obwodu, a potem nadzorcą okręgu. W roku 1977 został członkiem Ciała Kierowniczego. Brał udział w kongresach, brał udział w otwarciu Biur Oddziału (np. w takich krajach jak: Australia, Japonia, Mauritius, Niemcy, RPA) otwarciu nowych Sal Królestwa (n.p. na Reunionie), czy otwarcie nowych Sal Zgromadzeń (n.p. w Argentynie czy w Szwecji) oraz odwiedzał inne kraje (np. w 1979 roku odbył podróż służbową do Gambii).

Źródła Edytuj